среда, 7 марта 2012 г.


Եղելա չէ ,որ բացել եք սառնարանն ու նայել մեջը ինչ կա...Հետո 5 րոպեից էլի բացել եք նայել :Բոլորիս հետ էլ եղել է... - հումոր, զվարճալի, հումորային, խնդալու

Հարցրել են տարիքդ `մի պահ մոռացել ես:Բոլորիս հետ էլ եղել է... - հումոր, զվարճալի, հումորային, խնդալու
Մառացել ես պահի տակ բառը ոնց էր գրվում ,երբ էտ բառը 100 անգամ գրել ես...Բոլորիս հետ էլ եղել է... - հումոր, զվարճալի, հումորային, խնդալու
Կամ էլ կոմպով գրելուց անմիջապես հետո պետքա եղել թղթի վրա արագ գրել`հայերեն տառերը անգլերենով ես գրել :Բոլորիս հետ էլ եղել է... - հումոր, զվարճալի, հումորային, խնդալու
Խանութի դռան վրա գրած է եղել "Փակ է" ,բայց մեկ է դու փորձել ես մտնել:Բոլորիս հետ էլ եղել է... - հումոր, զվարճալի, հումորային, խնդալու
Նայել ես ժամին,հետո մի հատ էլ ես նայել ,որովհետև մոռացել ես :Բոլորիս հետ էլ եղել է... - հումոր, զվարճալի, հումորային, խնդալու
Իմանալով որ լույս չունեք`լույսերը փորձել ես անջատիչից միացնել:Բոլորիս հետ էլ եղել է... - հումոր, զվարճալի, հումորային, խնդալու
Տանը ինչ-որ սարքավորումձենա հանել` ասել ես`ձենդ կտրի:Բոլորիս հետ էլ եղել է... - հումոր, զվարճալի, հումորային, խնդալու
Հագնվել ես ,որ դուրս գաս տնից,վերջին անգամ կոմպին ես նայել նոր ես հելել :Բոլորիս հետ էլ եղել է... - հումոր, զվարճալի, հումորային, խնդալու
Հավաքել ես համարը ու մոռացել,թե ում ես զանգում :Բոլորիս հետ էլ եղել է... - հումոր, զվարճալի, հումորային, խնդալու
Սեղմել ես հեռակառավարման վահանակի կոճակները ուժեղ`իմանալով որ պարզապես մարտկոցն է նստած :Բոլորիս հետ էլ եղել է... - հումոր, զվարճալի, հումորային, խնդալու
Ժամը 7-ին ես դրել զարթուցիչը ,բայց մեկ է արթնացել ես գնալուցդ 15 րոպե առաջ :Բոլորիս հետ էլ եղել է... - հումոր, զվարճալի, հումորային, խնդալու
Կամուրջի տակով անցնելիս գլուխդ մի քիչ իջացրել ես:Բոլորիս հետ էլ եղել է... - հումոր, զվարճալի, հումորային, խնդալու
Ասվալտի վրայի փոքր ճեղքը տեսել ես ու ոտքդ մի քիչ էն յան ես դրել:Բոլորիս հետ էլ եղել է... - հումոր, զվարճալի, հումորային, խնդալու
Ականջակալներդ դրել ես ու մոռացել ես երաժշտություն միացնել :Բոլորիս հետ էլ եղել է... - հումոր, զվարճալի, հումորային, խնդալու
Թեյը խմելիս,գույնի տոպրակի թելը բաժակի բռնելու մասին ես փաթաթել ու հանգույց ես արել ու հետո լվանալուց չարչարվելով քանդել :Բոլորիս հետ էլ եղել է... - հումոր, զվարճալի, հումորային, խնդալու
111 ու 222 անունով պապկաները ջնջել ես էն ժամանակ ,երբ տեղ չի եղել,որովհետև չգիտես էլ ինչ զիբիլա էտ պապկաների մեջ:Բոլորիս հետ էլ եղել է... - հումոր, զվարճալի, հումորային, խնդալու

Նշել ես տեքստը մկնիկով ինչ-որ բան կարդալիս :

Комментариев нет:

Отправить комментарий