среда, 7 марта 2012 г.

Ուրախ Հավաքածու

Այն կապտաչյա տրտմություն մը ,որ պատել է հոգիդ ,թող լռին դատարկութեան ծերպերում և ուրախությունով դիմավորիր գրառումը զայս :
Լավ չերկարացնեմ... Կարդացեք ժպտացեք...Ուրախ հավաքածու… - հումոր, հումորային, խնդալու
Ուրախ հավաքածու… - հումոր, հումորային, խնդալու

-Ո՞նց ազատվեցիր տառականներից:
-Դե չինական մատիտ գնեցի:
-Ու ինչ…Վերացա՞ն:
-Չէ հա…Անկյուններում խելոք նստած նկարում են: Ուրախ հավաքածու… - հումոր, հումորային, խնդալու
-----------------------------
Ծուլությունը – դա երբ հաստատ գիտես ,որ դա կոմպիտ մեջ կա,բայց ավելի լավա նորից քաշես: Ուրախ հավաքածու… - հումոր, հումորային, խնդալու
----------------------------
-Ոնցա՞ կյանքդ:
-Մերսի ճանճերը չեն բողոքում:Ուրախ հավաքածու… - հումոր, հումորային, խնդալու
------------------------------
Բժիշկը.
-Ձեր հիվանդության պատճառը ալկոհոլն է:
Հիվանդը.
-Շնորհակալ եմ բժիշկ:Դուք առաջին մարդն եք ,որ մեղքը վրես չեք գցում:Ուրախ հավաքածու… - հումոր, հումորային, խնդալու
----------------------------
Մենակ մեր մոտա,որ `ի՞նչ ես անում հարցին լսում ես,բան չէ աշխատում եմ:Ուրախ հավաքածու… - հումոր, հումորային, խնդալու
-----------------------------
-Դու ո՞վ ես:
-Քնած գեղեցկուհին:
-Բա խի՞ ես սենց գեշ:
-Նոր եմ հելել:Ուրախ հավաքածու… - հումոր, հումորային, խնդալու
---------------------------------
Մայրը.
-Ո՞վ է կերել սեղանի վրայի կոնֆետները:
Աղջիկը.
-Չգիտեմ:
-Իսկ էլի ուզում ես:
-Հա՜:Ուրախ հավաքածու… - հումոր, հումորային, խնդալու
----------------------
-Մա՛մ,կլինի՞ գնամ Դավոյի հետ խաղամ:
-Ո՛չ Դավոն վատ տղա է:
-Ուրեմն կլինի՞ գնամ Դավոյին տփեմ:Ուրախ հավաքածու… - հումոր, հումորային, խնդալու
-----------------------------
Դու՞ք էլ եք սիրում հայլուրը նայել ու կտրվել իրականությունից:Ուրախ հավաքածու… - հումոր, հումորային, խնդալու
-----------------------------
-Էս ձեր կռիսնա՞:
-Սա առնետ չէ,այլ հարթամորթի ամերիկյան գաճաճ տաքսա:
-Քանի որ կատուն հենց նոր կերավ իրան,ուրեմն հաստատ կռիսա: Ուրախ հավաքածու… - հումոր, հումորային, խնդալու
-----------------------------
-Իսկ ի՞նչ եք դուք օգտագործում անքնության դեմ:
-Յուրաքանչյուր ժամին մի բաժակ օղի:
-Ու դրանից հետո քնու՞մ եք:
-Չէ հա,տենց ուրախա չքնելը: Ուրախ հավաքածու… - հումոր, հումորային, խնդալու
------------------------------
Մատների  և մազերի հարդարում ,հագուստներ…Իսկ փոքր ժամանակ  մի հատ բանտիկով մեզ գեղեցիկ էինք զգում: Ուրախ հավաքածու… - հումոր, հումորային, խնդալու
-----------------------------
Տղամարդը որդու հետ մտնումա բառ:Բառմենը.
-Ինչ հրաշալի փոքրիկ է,ինչքա՞ն կլինի:
-Ինձ թվումա մի բաժակը հերիք կլինի: Ուրախ հավաքածու… - հումոր, հումորային, խնդալու
----------------------------
Ես պատրաստում եմ-ինքը ուտումա,ես լվանում եմ`ինքը հագնումա,ես հավաքում եմ,ինքը թափումա:Թե ինչ էի անելու ես առանց նրա: Ուրախ հավաքածու… - հումոր, հումորային, խնդալու
------------------------
Դեպք դրախտում.
-Աստվա՛ծ,մոտդ աթեիստներ են եկել:
-Ասա ,որ ես չկամ: Ուրախ հավաքածու… - հումոր, հումորային, խնդալու
----------------------
-Դու ամբողջ օրը գործի տեղը ի՞նչ ես անում:
-Տուն եմ ուզում գնամ: Ուրախ հավաքածու… - հումոր, հումորային, խնդալու

Комментариев нет:

Отправить комментарий